اگر سطح کراتینین شما را نشان می دهد 400 است بد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر سطح کراتینین شما را نشان می دهد 400 است بداگر سطح کراتینین خود را نشان می دهد 400 است بد؟ در واقع، در درمانگاه کراتینین 400 است در مرحله 3 بیماری کلیه، با درمان به موقع می توان آن را به خوبی کنترل، بنابراین آن را بسیار بد نیست. پس چه می تواند ما را از سطح کراتینین می دانید؟ آیا راه هایی برای کاهش سطح کراتینین بالا وجود دارد؟

چه کاری می تواند ما را از سطح کراتینین می دانید؟

به طور کلی، سطح کراتینین نمی خواهد بیش از حد افزایش می دهد، تنها در صورتی که عملکرد کلیه است از 50 درصد کاهش داد، اراده سطح کراتینین به بالا می رود. بنابراین سطح کراتینین بالا به ما بگویید که کلیه اند در حد متوسط آسیب دیده شده است.

آیا راه هایی برای کاهش سطح کراتینین بالا وجود دارد؟

از بالا ما می دانیم که سطح کراتینین بالا به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین اگر ما می خواهیم به کاهش سطح کراتینین بالا ما باید به تعمیر کلیه های آسیب دیده.

درمان شناخته شده ترین در درمان بیماری های کلیوی هستند هفت درمان بالا، با یکدیگر همکاری آنها می توانند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده را بهبود بخشد. با توجه به هر یک از آنها دارای توابع مختلف، بنابراین در طول درمان، دکتر خواهد شد درمان های مختلف با توجه به وضعیت بیمار ترتیب. اگر شما می خواهید بدانید که درمان است موثرترین درمان برای بیماری خود را، شما می توانید با ارسال مشخصات خود را در مورد بیماری کلیه خود را از طریق ایمیل، پس از تجزیه و تحلیل، ما به شما مشاوره بهتر فراهم کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

به جز درمان به موقع، رژیم غذایی مناسب و عادت زندگی سالم نیز برای کاهش سطح کراتینین بالا مفید است. اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی و یا کاهش سطح کراتینین بالا، انجام مردد به ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/ckd-symptoms/4043.html





:: برچسب‌ها: علائم بیماری مزمن کلیه، کراتینین 400، اگر سطح کراتینین شما را نشان می دهد 400 است بد ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: